On pitänyt jo jonkin aikaa vähän viilailla tämän blogin ulkoasua, mutta koska se on niin hankalaa (ainakin mulle), niin nyt vasta olis taas jonkinlainen muutos valmis, jos tätä nyt taas katselis jonkin aikaa?!

Kello on ihan hirveesti, mutta en saa unta. On mennyt rytmi ihan sekaisin ja ens viikolla pitäis aloittaa taas arki aamuheräämisineen. Ahdistaa jo nyt, ainakin vähän. Tuossa olin jo yrittämässä nukkumista, mutta päässä pyöri vain opinnäytetyö ja kaikki siihen liittyvä tekeminen ja rupes vaan stressaamaan. Ja sitten rupesin miettimään kuinka nopeasti aika menee ja entäs jos en saakaan työtä valmiiksi syksyyn mennessä. Tai siis pakko saada, mutta ahdistaa vaan ne tulevat tunnit sen tekeleen parissa. Mä haluaisin jotain sellasta rentouttavaa ihmeainetta, joka poistaisi kaiken turhan stressin ja olis vaan sellainen huolettoman helppo olo. Tuntuis vaan jatkuvasti siltä, että kaikki järjestyy. Tai sitten olisi joku joka hieroisi mun jalkoja ja vakuuttaisi, että kaikki järjestyy, ja mä olisin niin ihastunut siihen ihmiseen, että uskoisin ihan mitä vaan. No ei ole ihmelääkettä tai sitä miestäkään. Höh.

Onneksi huomenna tai siis oikeastaan tänään pääsee taas vähän illalla tanssimaan. Ikuinen ongelma uloslähdössä on vain aina ne vaatteet. Mitä mä laitan päälle? Jos vaan olisi pikkaisen kevyempi rakenteinen, niin ei olisi hätä päivää. Tai olihan ne ongelmat kai silloinkin, kun hetken sai olla normaalikokoinen, mutta ainakin oli enemmän valinnanvaraa ja kun katsoi jälkeen päin jotain valokuvia, näytti hemmetin hyvältä. Pitäis löytää joku sellanen kiva mekko, jota vois käyttää surutta koko kesän eri bileissä ja jossa tuntis itsensä nätiksi. Olisko sellaista mekkoa olemassa?

Pitäis vaan ehkä yrittää taas mennä nukkumaan.